Yolculuk..

*Suan otobusle Izmir'den Bursa'ya dogru yolculuk etmekteyim. Her zaman tercih ettigim firmayi kullaniyorum ama nedense hem gidisimde hem donusumde cok suratsiz servis gorevlilerine denk geldim, muavin yani:) Yolculara sen diye hitap eden, 26 numara sen nerde incen diyen tipler. Firmanin ismini yazsam mi yazmasam mi bilemedim, nihayetinde onceden memnundum. Hemen kotulemis olmayayim toleransli olayim diyorum :p


*Izmir'e sinav icin gittim, eger olumlu sonuclanirsa anlatirim zaten uzun uzun. Simdi ortada net birsey yok, anlatip kendimi de heveslendirmeyeyim:) 

*Kucuk parkta bir Cafe'de cok degisik aromali tutunler gordum nargilecilerin oldugu sokakta, Romeom'la iceriz dedim ama tutunu ayrica satmiyorlarmis. Denemelik bir icimlik falan verebilirim dedi adam. Iki icimlik kadar var yine verdigi tutun ama aroma cok ilginc. Kurabiye aromali nargile tutunu :s Ne nasil kurabiye mi falan dedim zaten. Kokluyorum, firindan yeni cikmis kurabiye gibi resmen. Denemek icin sabirsizlaniyorum:) 

*Bir de akrabalarin dugun hazirligina denk geldim, ceyiz serme olayi varmis dun. Heryerde var mi bu adet bilmiyorum da iste gelin ve damadin yasayacagi eve gelinin ceyizi tasiniyor kucuk bir merasimle, davul zurna falan oluyor.. Sonrada eve esyalar yerlestiriliyor, ceyizi gorme meraklisi olanlarda gelip evlerini gezip bakiyorlar. Snavdan cikinca ben de gittim yanlarina ayip olmasin diye ama sunu anladim, ben bu islerden hazetmiyorum.. Evet adetleri uygularim ama yapmis olacak kadar, yani tum teferruatlari dikkate almayi dusunmuyorum.

*Postu yayinlayip kitabimi okumayi planliyorum. D&r'da kampanyaliydi 5tl'ye aldim bu kitabi. Bos zaman degerlendirilecek, kafa dagitacak bi rkitap. Ayrica yazi yazip uzun uzun anlatilacak bir kitap oldugunu dusunmedigimden kisaca bahsedeyim dedim. Kisa kisa Noel hikayeleri var icinde. Yeni yila farkli farkli genelde yeni bir umutla giren insan hikayeleri..

kitap roman maeve binchy

*Suan iki amca birden horlamaya basladi koro gibiler valla :D 


http://miladannotlar.blogspot.com.tr/


0 yorum:

Yorum Gönder