Diktiklerim/Çanta-Kitap Kılıfı falan..

Dikiş makinemden bahsettim de yazmaya ara verince diktiklerimi paylaşmadım hiç. Bunu da yeni farkettim, çok ayıp. Bir iki gömlek diktim öncelikle, iyi hoş oldu da omuz kısımlarında sorun yaşadım hep. Günlük hayatta giyip çıkabileceğim gömlekler olmadı. Sonra çanta falan diktim ki en basiti budur. Dikişe çantadan başlanır. Şimdi de straplez elbise dikiyorum, hem de deniz kızı etek denen model. :p Çıtayı çok yükselttim birden. :) Ona da kumaş yetmedi, büstiyer kısmını diktim, eteğin ön paarçasını diktim, arkasına kumaş yetmedi. :) Yakın zaman da alabilirsem ki en yakın haftaya olacak gibi görünüyor, o zaman tamamlayacağım. Şimdi fotograflarla diktiğim bir iki basit şeyi göstereyim.

zet.com denizyıldızlı plaj çantası

 Beyaz, denizyıldızlı olan çantanın tabanına kalın keçe diktim ki tabanı katı dursun. Dikiş bittiğinde gözüme masanın üzerindeki iki nikah şekeri çarptı. Aaa dedim bunun yıldızları çok güzel, sonra da çantamın üzerine yapıştırdım silikonla. :) Ve satıldı bu çanta.


 Bu ise maymun çarpı işi yapılmış bir kitap kılıfı :) Bir düğmesi var üstte, kitabımız düşmesin diye. Kitaplarımız çantada yıpranmasın diye bir fikir bu da böyle..


 Üstteki kitap kılıfı satıldı ve ardından bir mail aldım. Kedi figürlü bir kitap kılıfı siparişi.. Kitap okuyan kediciği işledim bu sefer ben de ve teslim edildi çoktan. :)

fermuarlı yazlık kumaş çanta

Cep dikmeyi öğrendiğim çantam bu. Fermuarın olduğu yerde bir cebi var. Yazlık, kumaş, kullanışlı bir çanta benim için. :)

cep dikişi

Bu bir tablet kılıfı, ancak boyutları kitaba da uygun, o yüzden bence çok amaçlı bir kılıf. :) Beni çok heyecanlandıran cep modelini denedim ve başarılı bir sonuç beklemiyordum doğrusu. Düğme iliği yerine de deri bir parça kullandım. İçi de cepteki lacivert kumaştan yapıldı. :)

 Böyle işte dikiş makinemden çıkan fotograflaması kolay ürünler. :)




4 yorum:

  1. Çantalar çok güzel olmuş. Aslında hepsi güzel olmuş ama ben çantalara ayrı bir bayıldım. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar tebrik ederim :)

    YanıtlaSil