Bilgisayarim bozuk ama gozlerim bozuk degilmis :))


Uzuun zamandir yazamiyorum yazamiyorum sinir oluyorum ya, bilgisayarim bozuldu cunku. Tabletten yazmakta oldukca zor geliyo dogrusu. Bikac tarif var paylasmak istedigim, aslinda fotolari bile hazir ama gel gor ki cok zor tabletten istedigim duzenlemeleri yapmak. Neyseee azmedip yazmaya devam ediyorum :)
Bugun goz kontrolu icin doktora gittim, bi 5-6 yil once uzun sure gozluk kullanip 'yeter kullanmicam artik' deyip birakmistim. Neyse gittim hasteneye, oncelikle goz olcumu yapilacakmis. Ben de makyaj yapip gittim hic bir sorun cikmayacagini dusunerek. Ama dusundugum gibi olmadi, teyze dediki makyajini cikarman lazim. Yanimda hicbisey yok makyajimi cikarabilecegim, ıslak mendil hep yanimda olur ama sansima oda yoktu. Teyzede konusuyo bilmis bilmis,pecete uzatiyo suyla islat cikar oyle diyo :) Allam yareppim ya, yapcak bisey de yok doktor siramda geliyo, azicik kiyisindan kiyisindan cikarsam yeter belki diyorum. Ama islatilmis peceteyle makyaj mi cikar ya :D İyice boyle bulastirdim gozume, baktim olcak gibi degil disarda bekleyen Romeom'a dedim kos bana islak mendil bul, cok fenayim. Sasirdi yavriim yazik noluyo diyo, gozlerim olmus panda gibi :D Neyse ki arabada varmis hemencicik getirdi Romeom da islak mendille cikardim makyajimi. Hic beklemeden doktorun yanina gectim sonra, adam diyoki niye geldin. E dedim gozlerim bozuk, kitap okurken zorlaniyorum ve uzun sure kullandigim gozlugu keyfi biraktim falan. Bir iki harf okuttu gozlukluk bi durumun yok dedi. İyi dedim ama icime kurt dustu, gozluk camlarini kontrol ettirdik optikte. 2 numaraymis o zaman kullandigim gozluklerim. Bu durumda ya gozlerim kendiliginden duzeldi, iyilesti, ya onceden bana hep yanlis gozluk verildi, ya da bu doktor problemli.. Ben de bu sefer tavsiye uzerine baska bi doktora gidicem ki icim rahatlasin.
 Simdilik yazicaklarim bu kadar, muhtemelen uzun sure de yazamicam. Nitelikli biseyler yazamicam en azindan :/ Rahat rahat blog okuyamamkta cok sinir bozucu ayrica..
...

2 yorum:

  1. İnşallah tamamen iyileşmiştir canım gözlerin :)

    YanıtlaSil
  2. Tamamen degil ama onemsenecek bir durumda yokmus canim. Dinlendirici niteliginde bir gozluk aldim :)

    YanıtlaSil