Tavsiye Kanalı ile D Shopping

Biraz gecikmiş bi yazı aslında bu. Bikaç gün önce henüz ben uyurken annem geldi ve "kargo geldi ama üstünde Mila Notlar yazıyo isim yazmıyo, paket bekliyo muydun?" dedi. Blogumdan da bi'haber olduğundan kadın bilememiş :) Al al banadır dedim ama gerçekten de paket beklemiyodum. Paketi açıp Tavsiye Kanalı yazdığını görünce böyle sürprizleri ancak onların yapabileceğini hatırladım :)) English Home paketinde de allah allah ne geldi acaba diye merakla açmıştım.
Paketten çıkanlarsa şöyle; Dshopping Sonbahar 2013 Katalogu bikaç tane, masanın üzerine bıraktım hemen annemin arkadaşları falan gelir isteyenler faydalansın diye :) Hatta indirim çeklerini de bıraktım. 3 adet 100tl alışverişte kullanılabilecek 10tl indirim çeki var. Belki birini annem için almayı düşündüğümüz doğrayıcıda kullanırız. Hatta isteyen olursa çekleri veredebilirim çok büyük bi indirim değil gerçi ama mail atmanız yeterli :) Bir de pembe ped cüzdanı çıktı kutudan. İtiraf ediyorum başta ne olduğunu anlamamıştım. 
Ama çok şirin ^^
Teşekkürler Tavsiye Kanalı ve teşekkürler Dshopping :)

0 yorum:

Yorum Gönder