Qapel.com - Tubalr.com - Vikitap.com

Son zamanlarda en sevdiğim ve sık sık ziyaret ettiğim siteler bunlar. Bilenleriniz vardır bilmeyenlerinize de anlatmak istedim :)

Qapel.com'dan başlamak istiyorum, çünkü bugün sayesinde ücretsiz bi şekilde sahip olduğum Maybelline Falsies Black Drama Maskaram elime ulaştı. Ben de hemen bunu yazmalıyım dedim. Sistemi şöyle kısaca; Qapel.com'a üye olduktan sonra Facebook, Twitter, Linkedin vb. hesaplarınızı isteğinize bağlı olarak isterseniz hepsini isterseniz birini tanımlıyorsunuz sisteme. Sonra buna göre size görevler gönderiyorlar. Facebook'ta göderilen iletiyi paylaşma yada sayfa beğenmek gibi kısaca ama ne olduğunu bilmediğiniz şeyleri paylaşmıyorsunuz. Ramazan iletileri falan çok paylaşıldı mesela geçenlerde. Böylece her görevden Qapel kazanmış oluyorsunuz yani puan. Sonrada biriktirdiğiniz Qapel'leri Qapel Market'te harcayabiliyorsunuz. Önceden ürün çeşitliliği oldukça kısıtlıydı ve doğrusunu söylemek gerekirse pek tercih edilecek türde şeyler yoktu :) Şimdi kulak çöpü, diş ipi gibi şeylerin yanında, benim zaten almayı planladığım Maybellini Mascara, Down Under Natural's saç kremi vb ürünler de bulunuyor. Ben de bundan faydalanarak maskara satın aldım. Ürüne göre değişmekle birlikte pek çoğunda kargo ücreti de satıcıya ait ayrıca.
Oldukça başarılı kozmetik blogları var ama ben de nacizane Maskara yorumlarımı paylaşmak istiyorum :) Maybelline Falsies Black Drama'dan inanılmaz memnunken Oriflame Volume Build'ten nefret ettim resmen. Daha bitmemişti ama kullanamıcam artık. Mahvetti kirpiklerimi. Akmayan Gök Kalemi sayesinde keşfedip bayıla bayıla kullandığım Bioderma Sensibio H2O bile çok zor çıkarıyor ayrıca. Sürüldüğünde bu eziyete değiyo mu? Hayır. Uzunluk sağlıyo ama dolgunluk yok tam tersi topaklanma yapıyo. Bunun olmaması için ince ince uğraşarak sürmeniz lazım. Hiç hiç sevmedim. Sonuç olarak bunu da araya sıkıştırayım dedim :)

* Gelelim Tubalr.com'a. Sevdiğim müzikleri sürekli indirip saklayamıyorum. Online ulaşabileceğim bi uygulama istiyodum. Böyle dinlediğim her şeye orada hemen ulaşabileyim. Fizy.com, ttnetmuzik.com.tr gibi siteler işimi görmedi. Çünkü bazı şarkılar müzikler var mesela Youtube'da amatörlerin seslendirdikleri yada sanatçının konser kayıtları falan.. Yada çok bilinmeyen bişeyse hiç bulamıyorsunuz dolayısıyla liste eksik kalmış oluyo :) Sonunda aradığımı buldum: Tubalr.com. Doğrudan Youtube'daki videoları listenize ekliyorsunuz. E malum Youtube'da da bulunamayacak bir şey yok neredeyse. Kullanımı da oldukça sade ve pratik.

* Bahsetmek istediğim son site de Vikitap.com. Aslında bloglarda da konuşuldu bir ara. Bilenlerin sayısı çoktur. Okuduğunuz, okumak istediğiniz kitapların listesini yapıp, diğer üyeler ile kitap takası yapabileceğiniz bir sistemi var. Ben son zamanlarda pek girip bakamıyorum gerçi, okuma hedeflerime uymadığım, bu aralar kitap okumadığım için. Bu da faydalı bulduklarımdan biriydi..
Bu üçü tavsiye edilir :)




4 yorum:

  1. Maybelline Falsies Black Drama, bence belli bir müddet herkesin makyaj çantasında bulunmuştur şimdi hiç saklamayalım hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, taa ki sıkılıp yenilik arayana kadar kullanılır :)

      Sil
  2. hehe, kendi adımı görünce bi tebessüm ettim :)
    qapel'e ben de üye oldum ama giriş yaparken sıkıntı çıkıyor ya :S

    YanıtlaSil
  3. Ya evet Romeo'nun da öyle oluyomuş ama onun hesabına ben girerken sorun olmuyo. Belki bağlantıyla ilgili falan sorun yaşıyosunuzdur.

    YanıtlaSil