Agua de Annique - Sunken Soldiers Ball

Bloguma haksızlık ettiğimi düşünüyorum bazen. Uzun zamandır fazla ilgilenemiyorum da zaten. Sürekli aynı dertlerimi, sıkıcı dertlerimi buraya yazıyomuşum gibi hissediyorum. Görüldüğü gibi blogum benim dostum sırdaşım gibi olmuş ki ona haksızlık ettiğimi bile düşünüyorum :) Herneyse fazla derine dalmadan kısa kısa bazı tespitlerimden bahsedip bir de şarkı paylaşıp gidicem :)
"Ait olmadığım bir toplumsal çevrede yaşadığıma karar verdim. "
"Biri var, bi arkadaşım. Sayesinde bazı insanların iyi niyeti hiç bir zaman fark etmediklerini yada hiç bir zaman mantığını anlamadıklarını öğrendim."
"Bi tane akrabam kız var, kocaya kaçmış, lisans mezunu hem ve kaçtığı kişi de 5. kuşak falan akrabası. Bizde 7. kuşak çıkana kadar evlenilmez oysa ki. İlginç."
"Bursa çok güzel biliyo musunuz. Bilmiyosanız mutlaka görmelisiniz :) Hele de bembeyaz kar yağdığında. Büyük bi heyecanla bekliyorum yılın ilk karını. Uludağ'a yağdı tabi de şehir merkezinde yok henüz. Belkim benim doğum günümde yağarmış. İnşallah."

Bu da şarkım, çok sevdim..




0 yorum:

Yorum Gönder