Sıradaki yoğurtlu dondurmaaa!

İlk defa Berlin'de yiyip doyamadığım yoğurtlu dondurmayı döndüğümde kahve dünyasında da görünce inanılmaz sevinmiştim. Çok hafif çok ferah yedikçe doymadığım bir dondurma benim için. Diğer dondurmalar ağır geliyo bana çok fazla yiyemiyorum. Hani tarçınlı dondurma yapmıştım ya, acaba yoğurt eklesem nasıl olur dedim ve hemen denedim. Dışarıda yediklerimden hiçbir farkı yok, harika oldu :) 

Tarif aynı yine temelde, şöyle; 2,5 bardak süt, 1 bardak şeker, 1 tatlı kaşığı sahlep,  3 yemek kaşığı kadar da süzme yoğurt. Bu kadar :) 

Benim gibi sevenler varsa yapmak isterler belki diye düşündüm, afiyet olsun şimdiden :)

2 yorum:

  1. Ben beceremem ki :(
    yapta yiyelim :p

    YanıtlaSil
  2. Şuraya sağ tarafa eklicem o zaman resmini, bloguma gelenlere yoğurtlu dondurma ikram edicem o zaman bundan sonra :P Nasıl promosyon ama :D

    YanıtlaSil