Yağmur..

Az önce ben eve gelirken yağmur başladı. Otobüsün penceresinden müzik dinleyerek cama vuran damlaları izledim. Sonra duraktan eve gelene kadar ıslandım ama sinirlenmedim yüzüm gülüyodu gören olduysa deli bile demiştir. Yağmur bana çok huzur veriyo. Sanki dünya kısacık bi temizlikten geçiyomuş, yağmurla bütün kötülükler dünya üzerinden siliniyomuş gibi çocukça bi düşünceye inanıyorum. Öyle hissediyorum ve mutlu oluyorum. Kışın yağan yağmurlar böyle değil ama çok soğuk oluyo o zaman hoş olmuyo. Bahar yapmurlarıysa tam kıvamında :) Tam ıslanmalık sevgiliyle romantizm yapmalık :D
Eve gelir gelmez de hemen ocağa bi çay koydum. Cama vuran yağmuru dinleyerek çayımı içcem blog okucam falan. Keyif yapıcam yani :)Malum biraz arayıda uzattım son zamanlarda.. Fotografta çok manidar değil mi? :)

2 yorum: